سرویس کوچینگ و مشاوره

ماجرا از آن جایی شروع شد که در یک زمستان سرد به طور اتفاقی با تبلیغ یک شرکت بیمه‌ای آشنا شدم و پس از گذراندن یک سری کلاس‌ها و دوره‌ها کار من شروع شد. کلاس‌ها که بیشتر یک سری موضوعات فنی بیمه عمر و زندگی بودند و کاری برای فروش‌های من در دل بازار انجام نمی‌دادند. کار برای من خیلی سخت بود.
هر روز صبح با بلاتکلیفی به بیرون می‌زدم و نمی‌دانستم دقیقا به کجا می‌روم و چند ساعتی بعد، دست از پا درازتر برمی‌گشتم.
سردرگم و کلافه بودم، واقعا نمی‌دانستم که باید چه کار کنم. فروش‌های من به خوبی پیش نمی‌رفتند و از پس هزینه‌ها بر نمی‌آمدم. زمان‌های زیادی تا دیر وقت خوابم نمی‌برد و به اتفاقات و صحبت‌هایی که با مشتری‌های خود داشتم فکر می‌کردم.
واقعا کجای کار من اشتباه بود؟ آنجا که مشتری فلان حرف را زد و آن سوال را پرسید چه جوابی باید می‌دادم؟
در همین فکرها غوطه‌ور می‌شدم تا اینکه خوابم می‌برد. تمام این سال‌ها مثل برق و باد گذشت. با خودم می‌گفتم چقدر خوب می‌شد اگه از همان اول یک مربی و راهنما که تجربه‌ی خیلی خوبی داشت در کنارم بود تا این مسیر پر پیچ و خم و پر از چالش را رد می‌کردم.

چقدر خوب می‌شد اگر …

با گوش دادن به صحبت‌های بین من و مشتری به من می‌گفت که کجای کارم ایراد دارد و دقیقا باید چه حرفی را به مشتری بزنم و از گفتن چه حرفایی اجتناب کنم تا مشتری بیمه نامه پیشنهادی من را خریداری کند. اما شما اصلا نگران نباشید در دوره‌های آموزش بازاریابی بیمه عمر که توسط مجموعه‌‌ی ما برگزار می‌شود، به تمامی این نکات پرداخته می‌شود.

یا اینکه چقدر خوب می‌شد اگر …

  • هر روز آمار و عملکرد فروشم را آنالیز و بررسی می‌کرد تا به من بگوید نقاط ضعف و قوتم کجاست و یک روش کار و یک نقشه راهنمای روزانه می‌داد تا گام به گام به هدفم برسم.
  • یا خیلی وقت‌هایی که جواب سوالاتم را نمی‌دانستم، به راحتی به من می‌گفت که جواب کجاست و چطور می‌توانم آن مسئله و مشکل را حل کنم.
  • یا اینکه خیلی وقت‌ها مشتری‌ها بهانه‌هایی را می‌آوردند و واقعا نمی‌دانستم که چه جواب‌هایی را به آن‌ها بدهم و چقدر خوب بود که این مربی باتجربه به من کمک کند تا بتوانم این بهانه‌ها و مشکلات را کنار بزنم.
  • یا خیلی وقت‌هایی که برای جذب مشتری به تبلیغات رو می‌آوردم ولی نتیجه‌ای از آن‌ها نمی‌گرفتم، دلیل را به من می‌گفت و به جای این همه هزینه برای تبلیغات و جواب نگرفتن از آن‌ها، ایراد متن‌های تبلیغاتی که می‌نوشتم را می‌گرفت و دقیقا به من می‌گفت که باید چه کار کنم که متن‌های تاثیرگذاری را بنویسم.

همه‌ی ما در مسیر بازاریابی و فروش بیمه زندگی مطمئنا حضور یه راهنما و مربی را در کنار خود احساس کرده‌ایم، همان شخصی که حضورش باعث قوت قلب ما می‌شود و به ما می‌گوید کجای کار ما ایراد دارد و غلط و درست چیست؟ راه را از بی‌راهه به ما نشان می‌دهد تا مسیر پرچالشی که این روزها اکثر نمایندگان با آن رو به رو هستند آسان‌تر شود.

سرویس مشاوره و کوچینگ دقیقا همان چیزی است که می‌تواند چراغ راهنمایی برای شما باشد تا بتوانید به راحتی برنامه‌های بازاریابی و فروش خودتان را در بیمه عمر و زندگی پیش ببرید.
ما در مجموعه بهراد نادری در کنار شما هستیم تا هر زمان مشکل یا سوالی در زمینه بازاریابی، فروش، تبلیغات و … داشتید، بتوانید روی کمک ما حساب باز کنید.
ما گام به گام در کنار شماییم تا با بررسی و آنالیز نقاط قوت و ضعف فروش‌های شما، بررسی چگونگی و کیفیت جلسات شما با مشتری (با گوش دادن به صدای مکالمه ضبط شده جلسات فروش) و با دادن یک برنامه فروش روزانه آمار فروش شما را افزایش دهیم.

مهمترین عامل موفقیت شما در جلسات فروش، گوش دادن به صدای مکالمه‌تان با مشتری است و تحلیل چگونگی آن تخصص ماست. این کار به شما کمک خواهد کرد تا فروش‌های‌تان به طرز باور نکردنی افزایش یابد.

خدمات مشاوره

  • تجزیه و تحلیل صدای مکالمات شما با مشتری
  • ارائه برنامه روزانه و هفتگی و نظارت بر روند اجرای برنامه‌ها از نظر کمی و کیفی.
  • آنالیز نقاط قوت و ضعف برنامه‌های فروش شما و ارائه راهکارهای کاربردی برای هر کدام.
  • تدوین استراتژی بازاریابی، تبلیغات و فروش متناسب با امکانات و توانمندی نمایندگی شما.
  • کوچینگ و مربی‌گری اختصاصی نمایندگی شما در یک بازه زمانی بلند مدت.

 

سرویس مشاوره

سرویس مشاوره به دو شیوه اختصاصی (آنالیز مکالمات ضبط شده شما با مشتری) و عمومی (پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات) قابل ارائه می‌باشد. شما می‌توانید پس از انتخاب سرویس موردنظر از طریق پیامک یا از طریق شماره‌ی 09134211393 با مجموعه‌ی ما آن را فعال نمایید.

 

سرویس اول مشاوره

با انتخاب این سرویس شما می‌توانید بسته به نیاز آموزشی زمانی را در جهت پرسش و پاسخ و رفع ابهامات و سوالات خودتان و همچنین رفع موانع بر سر راه در هر کدام از زمینه‌های بازاریابی و فروش، مدیریت فروش، تبلیغات و … را مطرح نمایید.

سرویس دوم مشاوره

یافتن چرایی موفقیت یا عدم موفقیت شما در جلسه ملاقات با مشتری از طریق این سرویس فراهم گشته است. ما با بررسی و تحلیل تک تک کلمات و جملاتی که در جلسات فروش خود داشته‌اید به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید چرایی و دلایل‌ عدم موفقیت‌تان را پیدا کنید. این سرویس و خدمت جزء معدود خدماتی است که به قطع می‌توان گفت کمتر شخص و یا شرکتی در صنعت بیمه ارائه می‌کند.

تعرفه‌ی سرویس‌های مشاوره

تعرفه مشاوره و کوچینگ

“تمامی تعرفه‌ها به تومان می باشد”

 

سرویس کوچینگ

در دنیای ناپایدار امروزی که با عدم قطعیت همراه است و دائما همه چیز دستخوش تغییر و دگرگونی می‌شود (تغییر رفتار مصرف کنندگان و مشتری، هوشیاری بیشتر مشتریان نسبت به گذشته و امکان اشتراک‌گذاری و تبادل اطلاعات بین آن‌ها، رقابتی‌تر شدن فضای کار و کسب و …) داشتن برنامه ریزی منظم و دقیق در کنار فردی (مربی- کوچ) که مسیر ناهموار گذشته را پیش از ما نیز پیموده و با چالش‌ها و چگونگی مسیر نیز آشنا می‌باشد می‌تواند مسیرِ میان بری را برای غلبه بر چالش‌ها و مسائل مختلف و همچنین محقق شدن برنامه‌ها و چشم اندازهایی که در کسب و کار خود به دنبال آن هستیم را عملی کند.
در سرویس مشاوره و کوچینگ در تلاش هستیم تا با شناسایی وضع موجود و همچنین بررسی چالش‌ها، مسائل و مشکلات پیش رو در دفتر نمایندگی شما و با ترسیم چشم‌انداز و اهدافی که به دنبال آن هستید در یک برنامه زمانی بلند مدت در کنار یکدیگر آن را محقق نماییم.

از آن جایی که ارائه این سرویس نیازمند بررسی وضعیت موجود دفتر نمایندگی شما، بررسی مسئله و مشکلی که با آن رو به رو هستید، اقداماتی که تاکنون برای حل مسئله داشته‌اید، همچنین بررسی سطح مهارت شما و نوع نیاز آموزشی، اهداف و خواسته‌هایی که در طی یک تا سه سال آینده برای خود متصور می‌شوید، می‌باشد ابتدا لازم است تا در یک جلسه اختصاصی تمام این موارد بررسی و پس از آن در یک دوره سه تا شش ماه با عقد قرارداد این خدمت برای شما فعال شده و هزینه و تعرفه آن اعلام می‌گردد.

جهت رزرو جلسه اول کوچینگ روی لینک زیر کلیک کنید:

 

ثبت درخواست

 

سوابق فعالیت بیمه‌ای بهراد نادری

  • آغاز به فعالیت در صنعت بیمه در سال ۱۳۹۳ (با شرکت معظم بیمه سامان)
  • سرپرست فروش و بازاریابی هشت نمایندگی در کشور

سوابق تالیفی بهراد نادری

  • نویسنده کتاب از بهانه تا اعتراض مشتری
  • اولین کتاب منطبق بر فروش ارزش محور در بیمه عمر و زندگی
  • توصیه شده توسط اساتید مطرح حوزه بازاریابی، فروش و مدیریت فروش

آقای حمید امامی نویسنده ” کتاب نه به نه مشتری” در مورد این کتاب می‌نویسد:

عدم آگاهی عموم افراد جامعه در درک ارزش‌های واقعی محصول بیمه زندگی و فراتر از آن‌ عدم دانش و آگاهی شبکه فروش بیمه، نسبت به چگونگی ارائه‌ی این محصول، سبب شده است تا در مقابل فروشندگان بیمه عمر گارد گرفته و با بهانه‌ها و اعتراضات مختلف از خرید آن شانه خالی کنند. خوشبختانه جناب آقای بهراد نادری با تألیف این کتاب این نقیصه‌ی بزرگ را تا حدودی برطرف کرده‌اند.

آقای حامد عسگری نویسنده کتاب سیاره‌ی مشتری در مورد این کتاب می‌نویسد:

مردم همانقدر که عاشق خرید کردن هستند، از اینکه چیزی به آن‌ها فروخته شود متنفرند! پس به جای ایجاد جو فروش، فضای خرید ایجاد کنید و برای ایجاد فضای خرید، باید هنر سوال پرسیدن را بیش از هر مهارت دیگری در فروشندگی بیاموزید. کتاب حاضر جزء معدود کتب موجود در صنعت بیمه کشور است که به خوبی، هنر سوال پرسیدن را در قالب سه مبحث «چگونه بپرسیم؟»، «چه چیزی بپرسیم؟» و «چطور بپرسیم؟» در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

آقای ژان بقوسیان نویسنده کتاب بازاریابی عصبی در مورد این کتاب می‌نویسد:

آقای بهراد نادری در این کتاب به جای پرداختن به چند تکنیک سطحی فروش و پاسخ گویی به اعتراضات، موضوع را به صورت ریشه‌ای بررسی کرده است. این رویکرد باعث می‌شود تا فروشنده بیمه، آمادگی ذهنی درستی کسب کند و در خودش تغییراتی پایه‌ای ایجاد کند تا در فروش و پاسخ گویی به اعتراضات موفق‌تر عمل کند.

سوابق تدریس:

طراح و مدرس دوره جامع و بلند مدت 0 تا 100 فروش بیمه زندگی

برگزاری بیش از 100 کارگاه آموزشی از سال 94 تا کنون

image_pdfدانلود PDF مقاله
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *